dagje cultureel - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van DekikkertjesinThailand - WaarBenJij.nu dagje cultureel - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van DekikkertjesinThailand - WaarBenJij.nu

dagje cultureel

23 Juli 2014 | Thailand, Bangkok

wat was het heerlijk om vannacht in een gewoon bed te slapen.
Allemaal waren we daar ook echt aan toe.
Om 6:30 ging de wekker. Vandaag stond het koninklijk paleis, een tempel ( met liggende boedha), een boottripje, bezoek aan chinatown op de planning.

Het ontbijt was erg bijzonder. We konden "gewoon" rijst met warm vlees, vis en groente eten. We hebben toch maar gekozen voor brood, gebakken ei, warme ham en fruit en yoghurt.

Het bezoek aan het paleis was erg warm. We moesten lange broeken, en alles moest goed bedekt. Met 35 graden is dat wel wat warm... pfff

De Kids waren er wel snel klaar mee en wilden het liefst naar het zwembad. Maar ja toen kwam de rest van het programma nog.

Na het bezoek aan de tempel was de boottrip erg verfrissend.
Na een Thais buffet een warme wandeling door chinatown. Ook de loomtrend is in Thailand. Hier kunnen we zakken met elastiekjes kopen voor 300 Bath. ( 7,50 euro). 1kilo elastiek ... Dat gaat vast mee de koffer in.

Na een lange rit met de taxi (wat een drukte in deze stad) liggen we nu heerlijk in het zwembad.

Morgen staat er een fietstocht door Bangkok op het programma. leuk leuk leik

• 23 Juli 2014 - 13:54

Hillie:

Doe maar lekker rustig aan de rest van de dag en een leuke fietstocht morgen.
    Lekker slapen straks.
    Hillie

• 23 Juli 2014 - 23:28

Dingsteetjes:

Wat een avontuur de 1e dag! Voor de kids toch maar een camping in Spanje? Veel plezier samen, wij volgen jullie! Liefs!