floating - Reisverslag uit Kanchanaburi, Thailand van DekikkertjesinThailand - WaarBenJij.nu floating - Reisverslag uit Kanchanaburi, Thailand van DekikkertjesinThailand - WaarBenJij.nu

floating

26 Juli 2014 | Thailand, Kanchanaburi

Na een nacht vol nieuwe geluiden, klotsend water, geen elektriciteit werden we al vroeg gewekt door voorbij razende bootjes, waardoor ons hele huisje zachtjes meedeinde op de golven.
Na het ontbijt gingen we een bezoekje brengen aan mon village. Een dorpje van de mon people. Mensen die vanuit Birma zich hebben gevestigd langs de rivier in Thailand.
Hier hebben wij een tempel , een schooltje en de olifanten bezocht. En dat in een dorpje van slechts 100 inwoners.
Hier maakten we ook kennis met onze eerste tropische regenbui, wat minstens een uur duurde.
Met mega bladeren maakten wij hoeden om ons hoofd droog te houden.

De middag stond in het taken van floaten. Met een zwemvest aan dreven we 45 minuten lang in de rivier,vanaf ons floating hotel naar een ander hotel, waar we heerlijk konden zwemmen en geweldig hebben gegeten.

In het donker gingen we met boten terug naar onze drijvende huisjes.
Een prachtig gezicht al die verlichte huisjes.

Na een heerlijke dag vielen we in slaap...

• 29 Juli 2014 - 13:46

Hillie:

Wat een geweldige dingen doen jullie daar.Prachtig om te lezen.Wij genieten echt van jullie avonturen in Thailand.

Hillie.