echte hollanders - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van DekikkertjesinThailand - WaarBenJij.nu echte hollanders - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van DekikkertjesinThailand - WaarBenJij.nu

echte hollanders

24 Juli 2014 | Thailand, Bangkok

Vandaag vroeg opstaan. Om 6:15 uur ging de wekker.
Na een gekke nacht ( licht ging tot 3 keer aan en de telefoon ging) stonden wij om 7:30 klaar om een fietstocht te maken door de smalle straatjes van Bangkok.

Onder leiding van de Belg Tim en 2 Thaise mensen, gingen we op weg. Wat een bijzondere belevenis. Straatjes van slechts 1 meter breed. Huizen die niet groter waren dan 20 m2. Thaise mensen die continue reageerden op de blonde meisjes uit de groep. Een bloemenmarkt midden in de Chinese wijk. Het eten van bijzondere exotische vruchten. Op de foto met een hele groep schoolkinderen. Fietsen door en over de drukke straten. Ook het links fietsen was een grote belevenis.ook

Lieke vond het eerst maar niets. Al die indrukken... maar later zei ze dat dit toch leuker was dan gisteren. En het drie keer de bel luiden bij de monikken gaaf toch een beetje geluk. Lieke zij onderweg dat ze helemaal gelukkig was.
Mirte is helaas een keer gevallen na een bruggetje en een scherpe bocht. Maar gelukkig hielp de Thaise begeleidster haar snel en ontsmette de schaafwond.

via een boottochtje kwamen wij weer terug bij Co van Kessen en zijn we verder met de boot gegaan naar Kohsang road. de bagpackersstraat in Bangkok.

Met een tuktuk zijn we weer terug gereden naar het hotel voor een verfrissende duik. (We kunnen ons niet meer herinneren dat we ooit zoveel bij het zwembad hebben gelegen) Gelukkig niet meer dan 2 uur per dag ;-)

Vanavond gaan we eten in het hoogste gebouw van Thailand. Zijn benieuwd naar het uitzicht.

Ps. Helaas lukt het tot nu toe nog niet om foto's te plaatsen. We blijven proberen....

• 24 Juli 2014 - 12:22

Hillie:

En hoe was het uitzicht over Bangkok?